Hade tanten i drömmen rätt?

Jag måste vara värsta tönten - ever! Jag gick till gymet för att köra 60 min box, men jag var tidig så jag cyklade först i en halvtimme. Men när klockan var typ två minuter i var det bara två överviktiga killar i 16årsåldern och en medelålders man med en rejäl bula på magen. Och jag kände inte för att köra box med dom, jag vet det är jag som är den största tönten. Så jag cyklade lite till och gick hem.. mm jag vet - dålig karaktär.. Men men, om det inte regnar imorrn ska jag gå ut å gå innan vi börjar skolan kl 13. Det blir ingen promenix runt Munksjön iaf, inte när jag vet att gräsänder kan flyga högt, dessutom kommer det vara geggamojja runt hela sjön. För sen är det preparty uppe på Österängen sen kåren, ska bli skoj!

Jag hade en väldigt weird dröm inatt, jag drömde att jag kollade på bröllopsklänningar, men alla var i päls(?) och sen kom jag in i en butik å tittade på normala kläder (dock inte så ovanligt), men hon som jobbade i butiken sa att jag var så ful, tjock och hade små bröst! Men hon var jätteful, så jag sa det till henne (för hon vr ju taskig mot mej) men då bara lappade hon till mig.. Vad betyder min dröm - help me! Är det verkligen så.. trist isåfall =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback