Happy birthday to me!

Japp, idag har jag hoppat över 22strecket till 23strecket. Känns inte så märkvärdigt faktiskt, blir nog inte så  uppvaktad idag, jag har redan fått gratulationer av familj å sånt i förskott. Björn sjöng för mig imorse, han är så söt. Jag fick ett presentkort på Annas hudateljé, så det blir nog ett kurbad eller ansiktbehandling, lyxit värre! Annars är det en dag som alla andra, ska till skolan på grupparbete, men som vanlig har jag nollkoll. Borde vara hemma å läsa ikapp lite, eller gå ner på stan å unna mig nåt för pengarna jag fick av mamma å pappa =) NoaNoa-väskan kanske - Det är jag ju värd.. Hoppas Systeryster ringer me, jag har ju inte pratat med henne sen vi åkte från Sydney å det är ju ett tag sen. Det kanske säger lite om vår relation,  vi är inte så lika längre, men hon skickade ett sms å hon lovade ringa sen. Så har jag fått ett grattis-sms av Carro, värst vad hon är uppe tidigt.. Iofs, jag var ju med uppe vid kl 6 eller nåt.

Å igår var en rätt så bra dag, trots mötet med gubben. På morgonen fick jag ett mail om en jobbintervju till sommarjobb, på Kålgårdens äldreboende, låter helt ok, så nästa onsdag ska jag ner på intervju. Sen ringde dom från kommunen ang ett sommarjobb, och den intervjun är på måndag. Bara det att dom kräver arbetsintyg och betyg, shit tänkte jag - jag har inget sånt. Så jag fick sätta igång å ringa runt, första till Mjölby kommun om mina betyg - inte så konstigt om dom är borta efter alla flyttar hit å dit, men dom skulle fixa det. Sen ringde jag Posten, och hon chefen verkar inte ha jobbat där när jag jobbade där så jag var tvungen att rabbla upp allt jag gjorde hos dom (brevbäring, kvällsskiftet, utkörning av Corren på landet kring Åsbo, julkort, tömning av lådor etc etc), men hon skulle fixa det. Men nu har jag bara Burger King kvar, ska ringa dom idag igen. För BT har jag ifrån, dom är ordentliga och skickar ut sånt utan att man behöver säga nåt. Jag ringde ju Frasse igår, om det finns nåt jobb i sommar, men han svarade ju inte. Men får se om jag orkar ringa idag - vill ju hellre ha jobb här nere.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Grattis grattis på födelsedagen! Vet att du redan fått ett grattismess men det tåls att sägas igen!!
Hoppas allt är bra och att vi ses den 25:e..!?
Kramar..

Postat av: Lindelin

Grattis!!

2006-03-08 @ 20:36:33
URL: http://lindelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback