Har du köpt blåbärssoppa?

Såg ni på Tyra Bank's show idag? Vadå övergeneralisera de stereotypa könsrollerna? Män är si och kvinnor , när en man gör så gör han det enbart pga.. shit vilket program. Jag kunde inte se så jag var tvungen att stänga av =) Jag läste lite istället, det kändes mkt mer intelektuellt än något amerikansk moralkaksprogram. Så har jag råkat ut för dagens tredje i-landsproblem, jag bad att Björn skulle köpa nyponsoppa eller blåbärssoppa när han gick förbi Ica, men jag var mest sugen på nyponsoppa. Jag satt verkligen och längtade efter den, men så hade han köpt blåbärssoppa, för förra gången var det tvärtom. Typiskt! Jag verkligen älskar nyponsoppa, det är såå gott! Men det är blåbärssoppa med, han hade faktiskt köpt Ekströms - å den är godast! Alltid nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback