Har Kalle fått fnatt?

"Men jaa, vi tar Kalles kaviar och mojsar i ägg, det måste ju bli jättegott.." Usch för nya Kalles, jag äter iofs inte kaviar men ändå, jag kan tänka mig stanken.. Å häromdan så var det en smart tjej som satt och åt en leverpastejmacka på storföreläsningen i aulan, jag var nästan påväg att springa ut, jag fick såna klökningar. Men så råkade jag säga det väldigt högt; Vad är det för smarto som käkar en leverpastejmacka i aulan? Hon satt visst precis framför, men vadå jag höll på att dö för jag höll andan så länge =) Jag måste bara berätta om en rolig incident som hände i matsalen på k-höga. Vi satt då i matsalen, vid bordet bredvid oss satt ett gäng natur-killar, alla sitter å äter på sin otroligt goda skolmat och några har även en knäckemacka (knäcken är viktig i sammanhanget) då en av killarna tar fram en tub med mjukost ur fickan och frågar de andra om de vill ha lite på knäckemackan, alla ser lite förvånade ut och kollar väldigt konstigt på honom. Liksom bara tanken att ta med en mjukosttub (en familje-tub dessutom) och lägga den i fickan, ta med den till skolan och matsalen och bjuda laget runt på lite fesljummen skinkmjukost..! Jag tycker iaf att det är jätteroligt.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hehe, en så j-vla klokren händelse... vad var det han hette nu igen.? Var det inte den där superlånga killen som Linda P hade en liten crush i...? Conny kanske...? Hursomhelst hur skoj som helst. Tack för att du återupplivade ngr gamla minnen

2006-03-03 @ 10:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback