Hett nattliv..

"Polisen jagar våldsam yxman", "Aggressiv man greps efter fest", "Ungdomar i gängbråk" etc etc.. Visst låter det mysigt, jaa Boxholm alltså =) Det är rubriker från corren.se, men lugn bara lugn, det finns mer upplyftande rubriker; "Hjälp till förskolan i bxhlm", "Det har vänt för Boxholm Ost" eeh men det var nog det :) Jag är inte helt negativ till bxhlm, jag tycker att det är så kul och tragikomiskt med såna små orter. Jag har ju trots allt bott i den kommunen i 19 år, men inte i centrum utan i fina fina Rinna! Men jag gillar verkligen en tjejs fråga till Mary om hon skulle med på pubrunda i boxholm, ok pubrunda? Vilket med andra ord innebär, Stenbocken, Torget och Palace (heter pizzerian så? - dom visste inte ens vad en piña colada var för nåt..!). Nu avslöjade jag dock mig själv med att ha varit på en s.k. pubrunda kommunens heta nattliv, men jag kan garantera att det inte var någon vidare succé. Men den gången gick vi bara till Palace, en gång gick (åkte bil, man går inte i bxhlm) vi till Stenbocken, å fy aldrig mer.. Jag kände igen 90% av alla som var där, och det var dom man förväntade sig skulle vara där med.. Jag var o klippte mig häromdan (så nu är rufsatufsa borta), och min frisör har bott i Molkom vilket är Ulf Malmros hemtrakter och hela filmen Smala Sussie handlar om människorna och livet i Molkom, 95% av alla karaktärer finns i real life. Varför åka till Molkom (eller bxhlm) se Smala Sussie, jag gillar verkligen den filmen. Så det var dagens filmtips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback