Högskolan för Lim o Klister!

Dagen har gått i klagans tecken, för det första klagades å stonkades på Björngatan imorse ska ni veta, shit vad måndagstrött jag var. Insåg att när jag gick upp så började dagskiftet på BT, jag fattar inte hur man kan jobba där vintertid, jag skulle ju avlida. Sommaren är ju ok, men då är det åtmindstone ljust! Tillbaka till min klagar dag, jag fick med Elin på en lunch på Claras, men det började med att glaset bruden i kassan hällde upp Loka i var smutsigt av kaffe- inte så frächt! Sen när vi satt oss klagade vi på att det tog så lång tid att få maten, sen så tyckte Elin att "Hhm, vilken hög musik, jag kan inte äta med så högt ljud.." Så hon gick å klagade, så dom sänkte. Sen kom nästa klagomål, jag hade då beställt en tacotallrik (godast i stan trots nachos), men köttfärsen var kall, inte mega kall men tillräckligt kall för att klaga, sagt å gjort så gav jag mig ner för att klaga, så jag fick en ny, bra va? Sen så klagade jag på att personalen åt i köket så att alla gästerna kunde se (inte så bra..). Sen så gick vi därifrån, hade musik, Grattis Elin 2 rätt! Haha!  Vi har då fått veta att allt schemalagt är obligatoriskt, men så säger lärarn att nää, denna föreläsning är inte det. Hur ska man då veta, dags för klagan igen..!  Sen gav jag mig iväg till min jobbintervju, men hon som skulle fråga ut mig var som bortblåst (klagan kom smygandes..), men men det hade tydligen blivit något missförstånd ang plats, så jag ska dit på torsdag istället! Jag kom på en till klagan, vi hade dilemmaövningar idag, vi skulle då delas in i grupper, då läraren räknar 1, 2, 3 , 4. Alla 1or är i en grupp och så vidare. Går vi på högskola eller förskola? Ajust de, Högskolan för Lim o Klister!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback