I'm so confused, help me somebody?

Jag är så effektiv! Jag läser kurslitteratur på storföreläsningarna, dom som inte ger nåt alltså.. Eftersom momentet examineras genom närvaro så ger de inte så mkt mer än att vi ska ha lyssnat på dem i tre timmar, typ. Så idag hann jag med 70 sidor i en bok som ska vara utläst tills på fredag (men till seminariet så ska vi ha skrivit 1-1½ sida om dessa fyra böcker). Men det vore ytterst pinsamt om någon lärare såg det, men har man inte tid annars får man använda tiden så effektivt som möjligt. Annrs händer det inte så mkt just nu, jag är inne i en fas i mitt liv där jag inte orkar bry mig om nåt, jag orkar inte laga mat (jag är hungrig men orkar inte laga mat - jg vill bara bli mätt, mättnadspiller?), jag orkar inte bädda sängen, städa, plugga, engagera mig i nåt, jag vet inte om det är vårtermin eller hösttermin (pga den här jäkla envisa vintern), jaa, jag orkar inte med nåt. Men en sak är positiv, jag har inte blivit förkyld än, jag är sällan sjuk (peppar, peppar..), jag har väl bra imunförsvar, eller så kan det bero på att jag tvättar händerna flera gånger i timmen - då blir man inte sjuk.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback