Inte alls Cheep Monday..!

Nu har jag köpt ett par jenas jag egentligen inte har råd med.., dyraste jeansen jag någonsin köpt  men det var för pengarna jag fick av mamma å pappa när jag fyllde så då är det inte lika illa. Måste ju vara pretty på ClubCaj imorrn =) Så slog jag på stort å köpte 6 par nylonstrumpor på H&M för 28 :- Det var lite dyrt tycker jag =) Annars händer det inte så mkt, jag var på jobbintervju idag, gick bra tycker jag. Så jag ska börja med att gå bredvid nu i vår, hoppas det går bra och att gamlingarna är snälla mot mig. Vore himla trevligt att vara smålänning i sommar me. Har ju tänkt att ringa Frasse nu i dagarna, jag gjorde ju de förra veckan men han får man ju inte tag på.. Jag är lite i valet å kvalet om jag ska träna idag eller inte, jag borde egentligen, men å andra sidan så ser det ut som kriget här hemma och så borde jag plugga, har seminarie imorrn på en bok jag inte läst, Oops!  Kanske bäst att vara hemma, städa å plugga, sen är de ju OC å det kan jag bara inte missa. Men jag tycker det händer så mkt sorgligt hela tiden så jag vet inte om jag orkar se det, jag vet kära vänner att det bara är på låtsas men det känns inte som det. Hhm kanske kan träna imorrn innan partyt drar igång.. Måste fundera..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback