It's a hard knock life..

..här i Rinna, speciellt om man har en lillasyster som är kändiskåt! Jag måste följa med henne till Mjölby för att vara med på nyinvigningen av Galleria Kvarnen, det lär vara knöka fullt med kändiskåta Mjölbybor som ska kolla på Sebastian från Idol. Mitt i allt elände kommer jag vara, men jag ska försöka gömma mig så gott det går. Jag tycker det är jobbigt att vara i m-by å bxhlm, man riskerar alltid att träffa på såna som man inte vill träffa på - jag erkänner jag är en sån som går omvägar =) Men om ni också har oturen att tillbringa dagen i mjölby så kanske ni inte känner igen mej, jag kommer inte ha nåt smink å så sa mamma att jag såg ut som ett troll nyss. Men hon rättade sig själv med att säga ett gulligt troll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback