Jag är rätt så bra faktiskt!

Japp, my dear friends - Jag klarade tentan! Härligt härligt, jag hade ställt in mig på en omtenta men det kan jag ju strunta i nu. Självklart var detta ett ypperligt tillfälle att gå ner på stan, måste ju firas! Men det blev inte så mkt kul, två nya kursböcker. Killen i kassan var helhemlig, jag såg bara hans ögonvitor, inte själva ögat han flackade med blicken, undrar hur han kunde se nåt. Men så fick jag min tionde stämpel vilket innebär 100:- rabatt, men det gäller inte förens nästa köp(!) Hur dumt är inte det? Jag frågade vad han menade, men jag fattade nada - får gå ner en annan dag. Annars blev det inte så mkt mer, ett paket med snoddar, lypsyl, tandtråd och ett paket O.B. Men så slank jag in på Godishuset å köpte lite plugggodis, det går alltid bättre med lite godis i magen =) Kanske skulle fixa nåt att äta först, men nu är jag i en anti-laga-mat-period. Jag vill ha mat men orkar inte anstränga mig för att få nån mat, får blir spagetti med ketchup. Håll föresten ögonen öppna för ett band, som dock inte har något namn för tillfället, men kallar sig Street lights. Fick några låtar (av sångaren själv..)  igår, och det var riktigt bra. Jag har blivit lovad ett signerat ex av skivan när den kommer ut sen! Du vet att jag kräver att bli nämnd i tacktalet när du får din första grammis =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback