Jag och mina fjollpennor!

Jag är så nyttig! Jag fick inspiration av Alex att ta morgonpromenix innan frukost, så det blev en timmes promenad runt sjön, å nu sitter jag å äter naturell yoghurt med fiberhavregryn - nyttigt va? Sen ska jag kanske inte vara lika nyttig, jag ska till A6 en sväng. Mina fjolliga glitterpennor börjar ta slut, nu är det bara dom trista färgerna kvar ju. Det är mkt roligare att skriva anteckningar med såna, jag skriver mkt fulare med en vanlig blyerts eller bläckpenna. Så kan man rita fina teckningar om föreläsningen är lite småtrist =) Annars är det nog inget jag behöver, lite underkläder för alla bra ligger i tvätten.

Ett tips, om ni ska göra våfflor nu i våffeltider, gör smeten med jäst istället för bakpulver, dom blir mkt mkt godare! Jag gjorde det igår, mums mums! Jag är inte så förtjust i våfflor annars, men jag fick ett ryck å dom blev suergoda! Vanliga bakpulvervåfflor smakar mer som pannkakor, som också är gott. Jag måste vara lite udda, men jag älskar pannkakor tillsammans med prinskorv och ovispad grädde =) Alla tycker jag är superknäpp - men mormor brukar göra det till mig, mums! Men det ska vara Vaggeryds prinskorv, det är den enda som håller måttet =) Nu ska jag boka en swebusbiljet tills imorrn, ska ju hem till Mjölby å Rinna! Fick förresten reda på igår att en klassis är från Ödeshög, men hon har inte alls någon östgötska, hon har väl gjort allt för att den ska försvinna, haha! Se om man får höra lika fin dialekt i Mjölby köpcentrum som jag fick förra gången jag var hemma..

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Stolt över dig.. Vad tyckte du då om att ta en promenad innan frukost!? Inte så illa va!? Trevligt med en en tjej från Ö-hög..någon känd!? Syns på lördag nu då..Ladda upp med några riktigt bra tips som du kan dela med dig! Kramar..

Postat av: Maria

Våfflor o prinskorv har jag fakriskt aldrig testat men jag tillhör dock den lilla skara som är uppvuxen med att äta pannkakor och prinskorv... lite samma sak kanske... hur gott som helst.

2006-03-23 @ 12:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback