Jag vill bli som Phoebe

Så jäkla trött..! Gick upp halv sex å så kom jag hem nu, tror jag stupar snart.. Jag missade Gilmore å visste inte ens om de, hade vi haft en video hade jag ju spelat in de, men jag hoppas på en repris nu i veckan. Men jag tror jag ska sluta se på Desperate, såg inte förra veckan heller. Den enda som är bra är ju Lynette, dom andra är ju bara scary, speciellt Bree.  Jag tycker att hon vad hon nu heter Susan(?) (Teri Hatcher) påminner lite om Monica i Vänner, för jag är lite irriterad på båda dom. Monica är ju inte ens rolig, hon är bara jobbig, vadå galen? Hon är inte ens roligt galen som Phoebe, hon är bäst. Jag vill bli som henne, fast Björn tycker att jag redan är de, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback