Jimmy Dean

Visst låter Andreas Johnsons låt Sing for me som en blandning av The Beatles och Robbie Williams? Och ni glömmer väl inte att rösta på honom ikväll, bara inte Carola går å vinner - I can't stand her..! Hon var min stora idol när jag var liten, stod med en hårfön (för att få den typiska Carola vind-i-håret-grejen) och en sax som mick, haha det var tider de.. Roxette var också stora, å Lili & Susie, Anki Bagger, Troll, Orup, Freestyle (som jag förövrigt såg på Vättern festivalen i Motala sommaren -03..). Ujuj, härliga 80-tal med glassfärgade overaller, pudelfriss, överkonsumtion av hårspray, när en Piggelin kostade typ 4 kronor.. Men jag trivs rätt så bra i 2000-talet me!

Kommentarer
Postat av: Lindelin

åååh jag älskade Troll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback