NoaNoa

Lördag igen då, å igår var det fredag. Vi hade redovisning och seminarie, men jag kan inte fatta att man kan bli godkänd på ett seminarie utan att säga ett ord?! Det var samma tjej som inte sa nåt på rollspelet heller, jag kan verkligen inte förstå - nåt måste man väl tycka om böckerna som man läst. Ååh, jag blir så irriterad! Men men, det är väl upp till henne om hon ska bli lärare utan att våga säga ett ord utan att bli röd i ansiktet. Jaja, whatever, sen var det tv-kväll med let's dance, haha, jag var tvungen att se vem som vann. Bra att Måns vann å inte abc-anna =) Å så åt vi hemmagjord kebab, mums! Idag har varit en helt ok dag, först långfrukost, sen gymmet plus squach, sen en sväng på stan med Johanna- alltid lika trevligt. Men vi måste gå ut snart!! Lova det, det blir bara framskjutet hela tiden, jag längtar efter porrstängerna på Huset =) Vi får väl ringa då-va-killen o se om han vill komma, haha!

Jag är så jäkla shopping-sugen, jag har sett massa snyggt, men jag har inte råd för tillfället. Men jag behöver byxor, jenas, skor, tröjor, topar, NoaNoa-väskan =) Jag vet inte om jag har råd med den, men den är såå fin. Men idag när vi var inne på NoaNoa (jag var ju tvungen att visa Johanna den) så såg jag ett ännu snyggare skärp, ojoj, aprikosfärgat med ett fint spänne. Måste ha! Jaja, nu ska jag ut i köket å förbereda lite mat, sen ner till Vip å hyra Charlie and the chocolate factory. Orkar inte se melodifestivalen, gillar inte Carola, Pontare, S Dahlberg eller Gunther.. så det får bli film..

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Köp den Sara..en väska kan göra så mkt för en..jag vet hur du känner det! Slog till och köpte en ny älskling förra veckan fast jag egentligen inte hade råd...men på nåt sätt känns det ändå så bra! Många kramar...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback