Nu väntar Caj på mig ;)

Just nu är jag rätt så seg, efter-maten-seg. Har bara ätit mackor till lunch så nu slängde jag i mig en tallrik riktig mat. Annars har jag varit i skolan, föreläsningen var intressant i början sen kändes det som om den röda tråden försvann. Å så har jag varit på en till jobbintervju, så nu vet jag inte vilket jag ska välja - jobbigt! Nu ska duschen få sig ett besök, frächa upp mig lite, sen iväg på preparty sen ClubCaj! Förresten, om ni tänkt att bjuda mig på middag nåndag så äter jag inte kyckling längre, jag har såna perioder å just nu är jag inne i en sån period.. Å det beror inte på fågelinfluensan, jag har bara världens största fågelfobi å ibland så går det så långt att jag inte äter kyckling. Värst var när Maria en gång sa (efter vi köpt med mat från kicki mama) att det ligger ju en halv död fågel på din tallrik, den blev inte så god sen..

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken tur att jag inte hade planerat kyckling till den 25: då:)

2006-03-16 @ 18:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback