Pizzerian Pudel

Är huvet dumt får kroppen lida.. Så sa en vis man(?) en gång och det stämmer så väl. Men två cider, en öl å en drink kan inte göra någon såhär bakis, måste bero på nåt annat. Men men, nu mår jag bättre igen. Ungefär lika bra som igår när jag kollade på mitt konto - Tack Calle T till 6500 härliga kronor och 1289 braiga kronor från Försäkringskassan, och att ha nästan 8000 kr en vecka innan 25e är direkt inte vanligt! Jag gjorde ju nästan inte av med några pengar igår ju, bara drinken Midori Splice, dom på Karlssons visste inte heller vad det var för drink, dom är ju ändå utbildade, men jag kan lova er att det kommer bli sommarens stora drink! Det var nog det ända jag köpte förutom inträde, garderob, en chorizo och taxin hem, taxi är bra ibland, jag varken orkade eller vågade gå hem själv kl två på natten så då kan 98:- vara värt det (fast det brukar kosta typ 60:- från Juneporten..).

Så ikväll blir det lugnare än lugnast, köpa hem lite mat, vi funderar på antingen pizza, indiskt eller japanskt. Vi kan inte rikigt bestämma oss, pizza är det enda som ligger nära. Men vi bor ändå på Torpa, borde finnas fler take away-ställen, men det gör det inte. Bara pizzerian som börjar på bokstaven P och är en hundras, jag kommer aldrig på vad den heter. Vi pratade om det när vi var i Australien, så frågade jag Carin vad hon trodde att den hette (hon har me bott på Torpa) o hon bara skriker "Pudel" rakt ut, men vem döper en pizzeria till pudel?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback