Projekt Petter

Har ni sett bilderna i Café (www.cafe.se/cc-noje/index.shtml) på Petter? Shit vilken mage, så igår när vi var på gymet å Björn tyckte att han hade lite för tunga vikter på så frågade jag honom om han trodde att Petter gjorde så får att få sin bringa, haha - elakt jag vet (men det jag sa det på ett kärleksfullt sätt =), men hursomhellst har Björn satt igång Projekt Petter =) Han är ju på god väg och han har ju pontentail min lilla kille. Vad ska jag ha för projekt då? Kate Moss, Misha Barton, Heidi Klum? Hhm, vi får väl se, det värsta är att jag inte ser några bautaändringar på min kropp sen jag började träna. Visst lite syns ju, men jag vill bränna fett inte se mer grov ut, mer feminim liksom. Men visst känns det att jag har mer muskler o inte är lika dallrig längre, haha!

Men, kära vänner (Johanna å Alex) ni tycker verkligen att jag ska ha NoaNoa-väskan. Den är fin..! Jag måste ner på stan imorrn, jag har ju lagt undan den. Hhm, måste ha jeans me.. Beslutsångest! Jag väntar med spänning på Calle T, kom å besök mitt konto snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback