Promenix och A6

Så blev det med den sovmorgonen, jag vaknade kl 6 när Björn gick upp.. det är så typiskt! Men det är inte så konstigt att jag vaknar, hans sida av sängen knakar så otroligt mkt, men golvet vid hans sida är ännu värre, det är omöjligt att inte vakna när han går upp. Så det är lite jobbigt faktiskt, men jag kom upp iaf med en hel ledig dag framför mig. Jag ska snart hoppa i skorna, ta en promenix runt Munksjön, hoppas på färre gräsänder, inget vågrätt snö och hagelstorm, det ser ok ut nu soligt å fint, ska bara vänta en stund så minusgraderna hinner försvinna. Sen vet jag inte vad jag ska göra, hade ju tänkt att tvätta men det fanns ingen tid så jag har nu inget rent. Får ta med mig lite tvätt hem till Rinna, men jag tror ändå jag ska ta en tur till A6, måste köpa lite nya underkläder för alla dom bra är smutsiga. Längesen jag var ute på A6 ju, jag försöker undvika det på helgerna men en vanlig vardag kan det vara ok, specielt lugnt är det nog idag dagen innan lön å csn. Kanske ska ta å investera i en våg, det måste jag ha, så jag har koll på vad jag blir av med (och inte..).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback