Så tragikomiskt!

Jag överlevde besöket i Mjölby, såg inte ens nån som jag behövde gå omvägar för =) Jag tror jag har kommit på varför jag är så nojjig med det. För när jag ser folk i Mjölby som bor kvar där tänker jag ååh, bor han/hon kvar där, dom kanske inte ens gör det dom kanske också är på besök hemma. Men dom kanske tänker samma sak om mej, att jag bor kvar i lilla Mjölby.. Hhmm, det är alltså inget fel på Mjölby, jag vill bara inte bo där just nu jag tycker bara såna små orter är lite tragikomiska. Fatta vad folk det var i stan idag, det tog nästan en kvart att hitta en bra parkeringsplats, jag är inte lika bra på att köra bil längre, landsväg går perfekt men precisionskörningen är inte på topp längre =) Men som sagt, Elin fick se en kändis medan jag kollade på böcker på Bokia. Så nu sitter jag här å väntar på att åka till Emma i bxhlm å sen till Hanna i Link, ska bli så kul att träffa alla igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback