Shopoholic..

Japp, ett par skor rikare idag, haha! Men jag kunde inte motstå mina små Vagabondälsklingar! Först såg jag dom på en skoaffär (kommer inte på namnet) men storlek 38 var lite stora så jag ville lägga undan dom, men jag fick nästan inte de för dom var så eftertraktade(!) men en timme gick bra. Men jag sprang iväg till Scorett å där fanns mina pluttisar å i storlek 37! Så då åkte Visa-kortet fram, men det blev ingen NoaNoa-väska fast den fanns kvar, nån måtta får de vara. Annars blev det inte så mkt till shopping, spislock, en korg att ha diskborsten å sånt i, ett litet rivjärn å så tyckte Calle T att Björn me skulle ha nåt för stipendiepengarna så han fick en tröja på MQ! Så nu är det melodifestivalkväll som gäller, en nykter sån =) Tillsammans med soffan och en biff stroganoff!

Dagens låt; Black eyed peas - pump It! Det går verkligen inte att stå/sitta still..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback