Ska vi ta vätterrundan direkt?

Jag har sagt det förut, säger det igen - jäkla väder! Jag gjorde som Alex tyckte, tog en promenad istället för spinning. Så jag tog på mig mina pumashoes å gav mig iväg, det var jättefint väder och jag hade radion på på mobilen, alltid skönt med lite musik. Halva vägen var det underbart väder, men sen började snöstormen dra in över Munksjön, å det var inte lite snö å hagel heller- såg inte ett dugg, jag blundade i nästan en kvart tills det lugnade ner sig. Men inte nog med det, jag var tvungen att trotsa min fobi mot dom hemska djuren fåglarna. Det stod ett helt hav av gräsänder på en av broarna jag var tvungen att gå över (och med hav menar jag två honor å en hane..), men vad skulle jag göra, jag kunde ju inte vända så jag gick rakt mot dom, visst är jag duktig? Men när jag var tio minuter hemifrån så trampade jag i en två decimeter djup vattenpöl å mina små fossingar blev alldeles iskalla - då tyckte jag verligen synd om mig själv. Men som tur hände det då å inte i mitten av rundan! Så det får man när man ska vara duktig.. Så Vårruset säger du Alex, hhm, jag måste få fundera lite. Jag är ju inte tjejen som älskar att springa, jag var som sagt en hejjare på 60/100 meter i min ungdom =) Men springa spåret, hhm kanske. Men det behövs lite träning. En del tränar för vätterrundan vissa för vårruset, haha! Kanske nästa steg?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Om ni springer lovar jag att komma och heja:)

2006-03-20 @ 21:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback