STRESS!

Igår hittade vi en ny sysselsättning för att fördriva tiden på sega raster; Stress, shit vad dålig jag är på stress! Jag har aldrig vunnit på de, jag hade en elak syster som alltid gjorde så jag förlorade, hon hittade på dumma regler så hon alltid vann. Hon gjorde ett eget spel me, Flintastek hette det, kommer inte ihåg vad det gick ut på, men det hade med en flintastek att göra (tror man skulle vinna flintasteken), men även där kom det hela tiden nya regler så att hon alltid vann.. Surt! Sen hade vi en seg föreläsning, vad gör man då? Jo, Elin å jag skrev stafettskrivning, helt sjukt var det. Om en brud som hette Lolita som råkade ut för en massa konstigheter, haha den var lite småkul. Det bästa är att tiden går mkt fortare då! Sen var det bara att traska hem, vila lite äta nyponsoppa med mandelbiskvier (love nyponsopa), springa till Exercise på box-pass, sen när jag kom hem hade min houseboy gjort spaggeti bolognese som vi mumsade i oss till vår bästa vän tvn. Gilmore måste vara tidernas bästa serie, jag orkade inte ens kolla på Desperate, Gilmore är mitt liv! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback