Taylor Trash

Jäkla snö!! Nu snöar det här i Jönköping! Helt otroligt! Ååh, livet blir så mkt jobbigare när det aldrig blir vår. Hoppas det är lite mer vår hemma I Rinna, ska ju hem till mamma å pappa i helgen, ska bli skönt faktist! Å så till Hanna på lördag, ska me bli superkul, härligt att träffa alla brudar igen =) Å vet ni vad? Jag är ledig imorrn, härligt härligt! Men jag måste iofs försöka tvätta lite men.. Skönt att inte behöva gå upp halv sex å göra samma trista morgonrutiner, det är så trist. Jag gör alltid samma sak på morgonen, usch! Jag gillar inte för mkt rutiner. Hhm ikväll då? Jag tänker då inte gå iväg å träna när det snöar! Så jag kommer somna framför tvn idag, men det är OC-onsdag, men det händer bara en massa trist nu ju, som Taylor Trash som bara kommer å förstör =) Men jag gillar den serien, 2000-talets svar på 90210 =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sorry! Har själv kollat om det går i repris men det verkar inte så. Man kan kolla upp sånt på dagensTv.com, bara att söka på gilmore girls så får man se när det går och på vilken kanal, bara ett tip från coachen så att säga:)

2006-03-22 @ 16:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback