Uttråkad

Äntligen är dom sams, jaa Rory och Lorelai alltså! Jag hade det på känn, det var dags liksom.. Det var väl typ det jag gjorde igår, såg på Gilmore =) Jag var ju i skolan med, vi hade musikredovisningar det var riktigt kul. Vi fick lära oss linedance, lite ballet och bosnisk (folk)dans. Så nu kan jag det  =) Just nu är jag lite uttråkad, jag har inget direkt att göra - det var verkligen länge sen jag kände så. Jag ska tvätta vid halv nio, men det blir bara två tvättar - max.  Jag har inget att plugga, vi är klara med våra redovisningar vi ska ha på fredag, så nu är det så lugnt så. Disken är diskad, hhm nu kom jag på vad jag ska göra - lägga ut mina kursböcker från GMÖ och KMÖ, för det är inga böcker jag behöver nåt mer. Hoppas bara att någon vill ha dom.. Vi börjar skolan kl 13, ska in lite tidigare och köpa fler utskrifter och låna en barnbok om kulturmöten, så det är inte så hårt idag. Ikväll kanske då =) Men jag ska ta det lugnt, jag tål uppenbarligen inte alkohol längre =) Nä, nu ska jag fixa frulle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback