Vad är väl lukt?

Jaa, jag lovade ju er ett omdöme om mitt nya The BodyShop schampo/balsam. Helt ok måste jag säga, det luktade inte lika gott som mitt förra men vad är väl lukt? Jag hade ju spraybalsam förut, som man sprayar i efter duschen, så det var lite jobbigt när balsamet skulle i och sköljas ut - men det var inte svårare än att jag klarade av det =) Det är ungefär samma pris på detta som på schwarzkopf-schampot/balsamet, typ 120 kr/flaska. Hoppas det räcker lika länge bara, schampot räckte i tre månader å balsamet i ett halvår(!) då är inte 115:- så mkt. Såg du det Maria, mitt balsam räckte längre än schampot, har nog alrig hänt förut =) Så jag rekomenderar er att lägga lite extra på ett brait schampo. Hhm, hur många gånger i denna text har jag skrivit schampo å balsam, haha!

Kvällen avslutades med en smarrig lasagne á la Sassa, mumsigt. Men den tog ovanligt lång tid att göra, men med 1,8 kg köttfärs så tar det sin lilla tid, och å blev det sammanlagt 8 matlådor - inte illa! Imorrn är de en ny vecka, tror att det brukar vara måndag som kommer efter söndag - vad händer då då? Joo, skola, om jag är riktigt duktig blir de en sväng till gymet innan, eller efter, eller kanske en sväng till A6 jag måste köpa en våg, måste ha koll på mina kilon, eller kommande avsaknad av kilon kanske =)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Kom ihåg att muskler väger mer än fett...:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback