Var det ni som ringde förut? Vi öppnar kl 13..

Jag hade det på känn att frikyrko-Carola skulle gå å vinna detta, jag har inget emot hennes röst, den är jättefin men hon verkar aningen mysko..! Men en stor eloge till min idol Fredrik Lindström, han är ju för go, gillade hans Norrköpingsdialekt =) Så låter östgötska, det är skillnad på värmländska å östgötska, ok?!

Men varför är jag upp kl 8 en söndag? Hhm, ni som känner mig vet att jag är morgonpigg, jag kan inte sova länge (förutom i fredags då jag sov till kl16..!). Kommer ihåg nyår i Ödeshög hos Alex, vi hann ju diska å städa rent innan dom andra vaknade, sen satt vi å hänge på låset på pizzerian, haha! Å så är det ju Björns favvosport(?) på tv nu, Formel 1. Jag ser inget direkt nöje i detta, men jag har lärt mig en del å jag hejjar på Alonso! Tyvärr Linda, jag hejjar inte på finnen.. =) Reikinen eller vad han heter. Annars blir de nog lugnt idag, kanske en sväng till gymet, kanske en fika med ElinPelin, annars är det väl bara att invänta en ny, härlig, spännande vecka! Hhm, men jag tror jag måste baka lite bröd, det håller på att ta slut. Köpebröd är inte als lika gott som hemgjort, se om jag kan slänga ihop nåt sen. På återseende!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Morgonstund har guld i mun.. Tänk vad man får gjort när man utnyttjar dagen istället för att sova bort den.. Och pizzan smakade grymt bra då!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback