Badrumsskåp

Jag har ett nytt favvolunchställe här i stan, Pallas Athena (stavning?), mums vilken god lunchbuffé, lite flötig men va fan. Det var potatisgratäng, couscousröra, tzatziki, souvlaki, fläskfilé, ris, grönsaker å massa massa mer.

Vi hade då vår lilla redovisning idag, kanske inte gick super, men som jag säger men va fan.. Sen gick jag till min frisör, hon är ju för go. Jag har aldrig haft någon direkt relation med min frisör innan eftersom jag alltid brukade gå till olika, men nu har jag varit hos henne ett antal gånger och jag tycker det blev lyckat. Jag trivs inte alls i långt hår så det fick bli kort igen. Sen var det bara hem och duscha av allt hår och styla som jag själv vill, slappa i tvsoffan framför OC med te och macka. Men när jag skulle gå in å sminka mig så insåg jag att Björn har mer hudvårdsprodukter än vad jag har.. Gaah! Han har olika krämer, peeling, rengöringsgrejer.. puh! Jag har inte haft råd att lägga pengar på sånt nu ju, ska bli bättre på det.

Dagens fundering:
Vad håller dom på med? Dom kommer def inte få min röst i höst.. (observera rimmet..hehe) Men vad tror dom, nä du Ohly, jag tror min röst går åt andra hållet - eller hur Elin =)

Nä, nu ska jag klä på mig och sminka mig, ska ner till Kåren.. Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback