Det var dans bort i vägen..

Jag mår inte bra, mår illa, huvudvärk, får hettningar å är yr. Hhm, är jag i övergångsåldern tro? Haha..! Men vilket tragiskt namn, övergång.. fy jag kommer få sån åldersnoja när jag kommer dit, långt kvar men ändå.

Jag är lite småsur på den där jäkla bron dom håller på att bygga över Munksjön, det blir säkert bra när den är klar, men dom stänger av en massa cykelvägar utan att sätta ut skyltar så måste man cykla genom hela stan för att komma till Torpa, typ =) Livsfarligt för en cyklist som mig som inte har någon hjälm.. dåligt!

Denna vecka går rätt så fort ju, imorrn är det onsdag. Min lärare från HLK kommer å kollar på mig imorrn, hur jobbigt är inte det. Det blir direkt inte någon avslappnad situation, men det är bara fem stycken ettor så det ska nog gå rätt så bra. Hoppas jag! Det är kul att läsa andras bloggar å få insikt i ders plugg, jag kan redan en del om polis och socionomutbildningen t ex. Vi kommer kanske ha en del att göra med varandra i framtiden om det vill sig illa =) Men det kommer bli en lång dag imorrn, måste vara på skolan tjugo i åtta och jag kommer nog inte därifrån förens kl 17.. Så långa dagar, plus allt som vi ska göra och lämna in, läsa och reflektera över till HLK.  Jag kan med klaga, haha! Just nu är jag så trött på det och ser fram emot mina tre lediga veckor i juni. Alex: Jag hänger gärna med på korvgrillning, säg en tid så kommer jag. Hanna: Vad sägs om ett bad i Lorasjön?

Hade ju tänkt att gå på After work på Karlssons med Johanna imorrn men det är framskjutet tills på fredag, så då kan hon sitta och spana =). Men titta får man alltid. Visst?! Sen kommer Maria på lördag, ska bli najs, se vad vi hittar på. Nu ska jag gräva fram lite mat ur kylen, bäst att äta upp den innan den själv får ben och ger sig av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback