Hungrig!

Söndag igen då, och Finland vann. Gud vad skönt att Carola inte vann! Hon var väl rätt ok när hon sjöng Fångad av en stormvind, eller som Björn sjunger Stångad av ett formbröd, haha! Men vi hade det så trevligt här så, mat, kladdkaka, vin, drinkar och en massa skvaller. Kan en lördag bli mkt bättre än så? Tror inte de..

Imorrn är det då måndag, brukar vara så när det är söndag. Men det känns som om veckan kommer att gå fort. Jag ska ha klassen själv imorrn, så är är det idrottsdag på tisdag å på onsdag slutar vi. Sen kanske det blir utgång? Å så på torsdag åker jag hem till Rinna. Vi ska ju skriva ett åtgärdsprogram på en elev, det är en av exuppgifterna i denna kurs förutom ett gäng seminarier, redovisningar och annat obligatoriskt. Men det känns som om jag har ganska stor koll på vad jag ska skriva så det tar nog inte mer än nån dag. Men så är det ju att plugga på högskolan, det ska ju vara åtta timmars arbetsdag. Och det är ett val jag har gjort. Men dom här veckorna har det blivit mkt mer än åtta timmar, förvisso har det varit många veckor då jag inte pluggat 40 timmar på en vecka =)

Helgen har iaf varit otroligt bra, var ute med Johanna i fredags på Karlssons å på Twin, men dom gör inget goda Midori Spice på Twin, dom hade ingen äkta ananasjuice. Så den var lite blaskig om man bortser från grädden, så mkt ska det inte vara.. Så var ju Maria här igår tills idag, alltid lika skoj! Vi svullade ordentligt, men maten var ju nyttig iaf.. tillskillnad från flötkladdkakan, men den var god. Nu ska jag gå ut i köket o se vad det blir idag. Tror Björne har slängt ihop en köttfärssås med dijonsenap, tomat å lite timjan. Mums!

Kommentarer
Postat av: Alex

Dax för lite uppdatering snart va:)

2006-05-26 @ 09:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback