Kalajs

Det är ju Kalajs i helgen, jag har missat allt. Jag missade att det var Eurovision song contest och Kalajs. Men det är väl ingen större miss då båda är som gjutna för barnfamiljer och en å annan fjortis =) Johanna å jag ska ner en sväng på stan snart, men vi kommer nog sitta på Karlssons med varsin drink i handen. Jag kommer ihåg förra gången, vi skulle bara ta en drink men det blev några stycken å några glas vin.. AjAj!

Sitter nu å väntar på att strykjärnet ska bli varmt, ibland känns det meningslöst och stå å stryka en linneskjorta när den blir skrynklig som fort man tar på sig den. Ni kan inte fatta hur shoppingsugen jag är, men det är fruktansvärt jobbigt när de endast finns drygt 400 på kontot för tillfället. Jag kanske ska sadla om, starta eget och tjäna multum med pengar, varför inte. Vad tror ni om Sara som skogshuggare? Njae, tror inte det. Börja jobba "med media".. haha, vilket utslätat begrepp, media.. Nä, jag ska bli fröken =) Mina barn är så söta så..

Kåren eller annan fest på onsdag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback