Pratar ni med er själva?

Brevet och paketet kom fram! Väldans vad posten jobbar snabbt - ibland. Ida ringde förut, jag kände knappt inte igen hennes röst, det var ett tag sen vi sågs sist. Tröjan passade perfekt, röd och vitrandig.. Jag älskar med det, när jag får barn kommer dom bara gå omkring i randigt och prickigt =)

Dagens fundering: Kan man vara pollenallergiker om man bara får ont i huvet men inte får några röda ögon, en rinnande näsa? Jag har haft en tryckande huvudvärk de senaste dagarna, men det vill inte redigt gå över. Hoppas det inte är allergi, jag har ingen allergi annars. Jag är nog ovanligt frisk, om man bortser från min migrän som kommer ibland. Jag har aldrig varit sjuk, bara öroninflamation, halsfluss och förkylningar. Jag har aldrig haft maginfluensa (vad jag kan minnas, och det kommer man nog ihåg), jag har aldrig legat på sjukhus, jag är inte allergisk mot nåt, inga krämpor. Gud vad skönt det är att vara frisk!

Om ni inte har Percy tårar tillgängligt på dvd eller likande, gå in på svt.se och kolla på klippen som finns. Dom kallar sig Brown, och menar det! och På kan ju aldrig vara av.. Haha! Imorrn är det helg, först till skolan en sväng på seminarie, har läst allt men inte så noga som jag borde, men det är synd att säga men på HLK behövs inte det.. Sen har Elin-Pelin o jag bestämt en lunch, får se om nån annan har lust att hänga med. Sen ska jag, old fashion som jag är, hämta ut en fotorulle. Alltid lika spännande å se vad man fotat. Jag antar att det är ca 15 kort från Australien och resten från Kolmården, se vilka delfinbilder som blev bäst, Sea World eller Kolmården.

Nä nu ska jag ladda för en kväll i tvsoffan, först ut är debatten mellan Persson å Reinfeldt. Jag vet att jag är knäpp som gillar sånt. Säger bara hejja hejja Fredde! Sen blir det nog Ett herrans liv sen är det nog bara att gå å nanna. Det är verkligen det bästa på hela dagen, när man får gå å lägga sig efter en lång dag. Sjukt, men så är det. Jag har världens skönaste säng, kan ha nåt med det att göra, Björns sida är inte alls lika bra. Den bara knakar, även golvet på hans sida knakar, så han kan inte smyga upp och rymma direkt =).

Haha.. Björn är så söt, jag hör att han pratar för sig själv när han ser på tv. Det gör aldrig jag, skulle kännas så fånigt. Gör ni det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback