Snart semester

Det känns som om denna vecka kommer att gå fort, hoppas det. För på fredag ska vi kolla på en lägenhet, hoppas den är fin. Det var tydligen badkar.. Wheeii! Å så kommer Maria förhoppningsvis i helgen, jag har bara umgåtts med mig själv, Björn å en massa barn sista tiden. Veckan efter det är det sista veckan på VFU;n, väldans vad det går fort. På onsdagen kanske vi ska åka till Gotland, hoppas det blir av! Skulle vara så skönt att komma bort några dagar innan uppsatsen ska skrivas som ska vara inne innan sommaren. Björns släkt bor ju i Visby så det blir ju billigt boende iaf. Hans moster har ju en stuga på Fårö me, skulle vara mysigt att åka ut dit me. Så har vi tänkt att åka till Halmstad efter att skolan slutat, det får bli några små minisemestrar. Vi ska ta med ett tält och ett stormkök, varsin sovsäck och varsin kudde. Mer än så behöver vi nog inte. Bara det inte regnar. Ska bli mysigt att åka till Halmstad igen, har inte varit där på några år nu ju. Alltid lika kul att se min gamla "hemstad". Just idag är det rätt så dött, jag satt med Björn å kollade på Formel 1, men det är inget vidare kul att se på så jag lämnade honom där. Ska snart ner å handla mat, det blir nog hemmagjorda pitabröd med lite gojs i, så kanske en liten godispåse från Vip slinker ner me.. är såå godissugen!

Kommentarer
Postat av: alex

Ska ni flytta!? Det är ju himla skoj att packa o städa o allt det som hör till, men det är ju skönt när det är gjort! Hoppas den lägenheten ni ska kolla på är fin då!! Ha det så bra! Kramar

2006-05-15 @ 13:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback