Tantvarning?

Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nä, det är ingen vanlig dag det är Saras namnsdag, Hurra hurra hurra! Eller Saras å Saras, det är ju Linnéa idag! Ett av mina andranamn, Grattis till mig! Händer inte så mkt idag, kanske ska passa på att tvätta några fönster, men det kommer snart regn så då blir dom randiga igen. Bäst att vänta lite =). Ikväll ska vi äta räkor och dricka vitt vin, mums! Björn å jag har aldrig gjort det förut, får se om det känns nåt speciellt, haha. Mamma kallade det för tantvarning, men jag vet inte..!

Veckans händelse: Jag kan ha min gamla Lee-kjol jag hade i trean på gymnasiet. Det har varit väldigt liten och trång sista tiden men nu i veckan kunde jag ha dej igen. Yippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback