Uppdatering

Så nu my dear friends, en uppdatering! Åkte hem till Rinna i onsdags, en långhelg ute på landet. Vi har tagit det väldigt lugnt och gjort så lite som möjligt. Vi har ätit, druckit, löst korsord och annat skoj. Idag åkte jag och Björn en sväng till ladugård 206, supermysigt. Så vi åt å hade det himla mysigt, åkte in en kortissväng till Vadstena, gick ett varv på stan och åkte hem. Vi konstaterade att det antagkligen är bal idag, massa folk, bilar och finklädda ungdomar. Ikväll står Björn å jag för maten, och imorrn åker vi till Burnäset, Björns föräldrars stuga, så det blir nog lite grillat och en liten skogspromenad. Mysigt så. På måndag är det plugg som gäller.. men vi tar det nog inte så allvarligt, Elin och jag, eller =) Snart är det sommar, och jag har på känn att det kommer att bli en toppensommar! Jag vet inte varför, men det känns som det. Börjar redan längta till midsommar!

Puss å hej, nu ska jag fortsätta med korsordet innan Björn gör klart det..!

Kommentarer
Postat av: Alex

Ja..det var ju en känsla av lättnad att få en uppdatering av dig..;) Har ni bestämt er för midsommar..blir det en kväll med gänget??

2006-05-27 @ 09:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback