Vilket datum som hellst.. (29e maj..!)

Tack Nile City 105,6 för den =) Det är även sju år sedan morden i Malex var, tror det är idag iaf. Mkt obehagligt när alla helikoptrar flög över skolan och spikmattor låg utrullade lite varstans. Hade en mkt märklig dröm inatt, jag träffade på en gammal kompis som har varit död i flera år, och i drömmen träffade jag honom den dagen han dog och jag ändrade hans planer och tog med honom på en fotbollsmatch för att se om han skulle klara sig, och det gjorde han, fy jag orkar inte berätta mer än så men så jäkla läbbig dröm.

Helgen slut igen då, sitter och väntar på att Elin ska dyka upp så vi kan fixa vår redovisning. Men det känns att det varit en långhelg, jag är helt utvilad och vi har gjort en hel del. Vi har varit i Rinna några dagar, med allt vad det innebär - vi har spelat kubb, hoppat studsmatta, löst korsord och sudoku, åkt till ladugård 206, badat i Mjölby simhall, vi åkte även till Burnäset till stugan där vi grillade och hade det mysigt. Men som alltid går helgen för fort. Men men, det är snart sommar och jag har bara tre skoldagar kvar, två redovisningar och ett arbete, men det känns rätt så lugnt. Jag har koll på läget. Fick precis posten, ett bra och ett dåligt brev. Det braiga var att vi är stamkunder på Ica Klostergatan och dom bjuder på ett paket vienetta glass, jaa man får vara glad för det lilla. Och det dåliga var ett brev från CSN som jag måste skicka in så jag får lite pengar till hösten, ska ta ut alla pengar jag äger och köpa en jäkla massa trisslotter och se om jag går plus. Eller så struntar jag i det.. =)

Kommentarer
Postat av: Maria

Helt sjukt vad tiden går fort. Minns den dagen som igår, disco på Parketten och världens drag tills nyheten kom... Hemkst var det.

Ang din dröm så har jag faktiskt oxå tänkt mkt på honom på senaste tiden. Gör det emellanåt lixom. Gulliga gulliga människa var han juh....

kram

2006-05-29 @ 19:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback