I'm a farmer..!

Yes! Jag hade alla rätt på bondetestet! Inte så konstigt, det var inga svåra frågor för en bonne som jag =) Men nää, jag vill Inte bli en bonnmora. Jag vill ha mitt eget liv och inte leva genom en karl som håller på i en laggårrd (observera stavningen, det är så det uttalas=).

Yes, det är söndag å jag är på skolan! Why? Jo jag skrev klart en reflektion som ska vara klar imorrn eller på tis, kommer inte ihåg redigt. Å mamma ringde imorse å frågade om dom fick komma så hon, pappa, syrran, mormor å morfar dundrade in o mamma hade med porterstek, sås, potatis, pressgurka, gelé och äpplekaka. Jag stod endast för grönsaker och ugglegröt (japp, vi säger så i vår släkt om vaniljsås, don't ask why). Mamma stod för disken, inte fel! Lyx på söndagen fem dagar innan CSN, annars hade vi gjort nån trist billig pastasås! Thanks mum! Men jag ser dom snart igen, ska hem på torsdag för att jobba hela helgen på julbordet, kommer bli vääldigt stressigt men kul! Btw, Grattis till Björns syster Emma - hon har förlovat sig! Shit asåå, hon var snabbare än Björn å mej, typ tre månader bar sen satt ringen på fingret! Härligt att hon fått tag i en redig kille! Finally!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Alla rätt här med ;)

2006-11-19 @ 19:20:50
Postat av: Maria

Ansluter mig härmed till "ondpotential klubben"... Alla rätt... *yes asså* Hehehehe

2006-11-21 @ 18:52:51
Postat av: maria

bondpotential ska det vara såklart :)

2006-11-21 @ 18:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback