Livet i korthet

Oops..! Jag har inte skrivit sedan 25e oktober, kanske dags för en liten uppdat =) HHm vad har hänt? Mkt faktiskt. Tror jag sammanfattar det i några punkter, håll till godo!

* Flytt
* Hemtenta + salstenta
* Mysig helg
här
* Stressat
* Latat mig
* Ätit
* Sovit
* Pluggat
* Tränat två gånger på tre veckor - Bad, very bad!

Det har varit så mkt, jag vet inte om jag har full koll på allt just nu men det reder säkert ut sig snart. Snart är det jul, hade tänkt att baka pepparkakor i helgen - of course på egen deg men kom på att det kanske är lite tidigt för man vill ju lyssna på julmusik när man bakar ut dom. Men det blir nog iaf saffransbrödsbak i eftermiddag, mums!! Imorrn kommer Björns mormor o morfar, ska bli skoj det är är alltid full rulle när man träffar dom, himmel o hav! Haha!


Kommentarer
Postat av: Lindelin

Nej Sara!! Man kan inte hålla på o julstöka ännu!!! Skärpning ;) Hoppas ni trivs i nya lägenheten btw:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback