Sill, köttbullar och ett enda MumboJumbo!

Jag som var helt inställd på att Inte jobba på julbordet hemma i Rinna, men så ringde Klabbe-Slabbe igår så då måste man ju ställa upp. Ska bli kul faktiskt, komma hem o få lite julfeeling! Så min jul börjar den 24 november med julmusik, julmat, stress och tre sorters sill och kötbullar =) Så om ni känner för ett gemytligt o mysigt julbord kan jag verkligen rekomendera Rinna! Måste ta med min favvojulskiva med Agneta och Linda Fältskog, den är verkligen jul för mig den har alltid rullat hemma i Rinna när det lider mot jul. Synd bara att syrran inte verkar behaga komma hem till jul fast hon lovade det i somras. Men men.. that's life, jag har ju lilla Elin-Pelin, eller lilla å lilla hon är 15 och börjar gymnasiet nästa år. Hon pryade (eller säger man praoade?) på Scorett i Linköping och för en vecka fick hon ett presentkort på 500:- på just Scorett! Vad fick jag när jag pryade på blomsterhandeln i Bxhlm? Jag fick göra ett eget blomsterarragemang, haha! Eller på wienerkonditoriet? Hhm en bulle? Jag är inte bitter men visst hade det varit kul med ett par skor!

Jag måste plugga.. varför bloggar jag alltid när jag ska plugga.. fasen Sara gå hem å skriv om den där Petrus! Visste ni föresten att Petrus (som var en av Jesus lärjungar) hette Simon innan han träffade Jesus och att han är samma person som Sankte Per? Det ni.. Jag ska skriva 5 sidor om denna Petus - Wish me luck! Btw; jag har aldrig varit så otroende som jag är nu, kristendomen är ett enda stort MumboJumbo! Kanske ska gå ur Svenska Kyrkan ändå..

Kommentarer
Postat av: Carl_87

Go for it tjejen! Klart du ska gå ur. Varför väntar du? Gickur förra året å det känns sjuuukt gött! =)

2006-12-18 @ 11:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback