Det aknas en boktav

Jag säger som Björne: Åhh, vad rrrooligt! Har ni sett Mat med Tina? Det är alltid en hemlig gäst som har fixat en korg med råvaror som hon ska laga mat på, så ska vi göra nu - fast utan hemlig gäst eftersom det är Björn som är o handlar =) Hhm, se vad jag lyckas knåpa ihop.. spännande värre. Jag återkommer med menyn =)

Fatta att jag verkligen avskyr geografi, framför allt vår supertrista geografibok - Human Geography, 400 sidor geografi på engelska - usch säger jag bara! Jag kommer satsa på ett G i denna kurs, å det lär jag nog få kämpa rätt så hårt för..

Dagens irritationsmoment; Att bokstaven S knappt inte funderar på tangentbordet så man får slå som en tolle, så saknas det nåt s nånstans vet ni varför =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback