En bra sak me Boxholm

Äntligen! Äntligen har jag fått mina Calle T pengar, 6500:- rakt in på kontot - allt detta p g a att jag bott i Boxholms kommun och numera pluggar! Men jag ska faktiskt spara dom, lite ska jag shoppa för resten åker in på sparkontot.

Jag måste ge en extra stor bautakram till min pannkakskompis Elin! Vi har alltid så mysigt när vi ses, mat o en massa massa filosofiska o analyserande diskussioner =)

Det var väl i princip det jag ville säga, förutom att jag kommer få ett fett (säger folk så nu? kanske jag som är  gammal..) U i denna geografikurs efter att ha fått hemtentan o sett en gammal salstenta kan jag lika gärna hoppa i sjön. HLK är inte som alla andra högskolor, nä dom slänger in hundrafemtiotolv exemenationsuppg på en liten sketen 5poängare. På denna 5 poängskurs har vi en exkursion (tors-fre vid Nissan), en hemtenta, en salstenta, en sjuttans massa seminarier och seminarieuppgifter och en hel del obligatoriska moment. Till detta har vi tre yra lärare som inte pratar med varandra varav en är holländare och skriver frågor med en meningsbyggnad som inte är av den här världen.. Ååhh.. jag blir galen snart..! Men jag har ända mina Calle T pengar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback