För vi har vårat glada barnasinne kvar.!

Gissa vad?! Jag leder auktionen på Tradera..! Jag hittade boken Bullerbasius, det är bara drygt 30 minuter kvar och jag leder på 22:- Hoppas nu att den är så bra som jag kommer ihåg den. Jag hade den inte hemma, för i så fall hade det ju bara varit att rota fram den hos mams & paps men det var ju min dagmamma som hade den. Lite ofint kanske att rota hemma hos henne, iofs var hon världens bästa dagmamma..! By the way, jag har bokat Lilla sjöjungfrun på cdon.se Äntligen släpper dom den på dvd! Hhm så har jag sett lite fler barnböcker som jag måste köpa, en på Åhléns som handlar om alla féer i sagans värld från A till Ö, fatta vilken mysig bok. Så måste jag köpa Adjö herr Muffin, den är verkligen såå bra, den borde alla läsa! Hold your horses, I'm not pregnant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback