Fröken Svår

Jag är verkligen i en Lasse-period just nu. Jag skulle inte klara mig utan mina höstpromenader med Lasse i lurarna. Det är så mycket tankar som yr när jag hör honom, det är han och Sophie Zelmanis skiva Sing and dance som jag aldrig tröttnar på, o så Love for the Streets med Caesars Palace me förstås o så några till =)

Jag verkligen gillar hösten, det är så fint med alla fina gula o röda träd. Är det ett tecken på vuxenhet? Det är den period jag lyssnar som mest på Lasse det är nåt med honom o hösten. Fick ett så mysigt mess av Petson förra veckan om att sparka löv, filosofera, dricka te o lyssna på Lasse. Måste åka upp te na i Stockholm, se vad hon har för sig i hennes Syasubstitut =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback