Jag är brädad!

Jag är brädad, av män..! Björn är helt beroende av Formel1 så jag får snällt avvika från tv-rummet, om jag inte vill se vill säga, men jag bara frågar en massa korkade frågor som han stör sig på, hehe! Men jag hejjar iaf på Alonso, Schumacher (stavning?) är en tönt!

Vi åkte hem till Rinna i fredags för att fira syster Elin, shit hon är 15 nu ju.. Jag köpte Hon en make up-rådgivning på Kicks och ett presentkort så hon kan handla lite me, det var en mkt uppskattad present! Men vi orkade inte vara kvar tills idag så vi åkte igårkväll, skönt att slippa sitta å trängas på en full söndagsSwebus. Men jag har väl inte jordens roligaste dag framför mig; Storstädning o plugg.. Wheeii!! Jag gillar deff inte geografi, jag var verkligen helt död i onsdags o torsdag, det sitter i lite fortfarande. Jag köpte en mp3-spelare häromdan föresten, å Björn o jag pratade knappt med varandra när vi åkte Swebusen, vi hade varsin mp3 som vi lyssnade på, sociala paret =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback