Jag bor i en flyttkartong!

Då ska vi flytta då! Det  blir min sjätte lägenhet på fyra år..! Men inte min sjätte flytt, jag har ju kånkat fram o tillbax till Rinna några gånger mellan det me. Men det blir nog bra när vi väl är på plats, alla (hhmmm, någon) är så oroad över våra möbler o att vi ska bo så pass mkt mindre, men va sjuttan det är vi som ska bo där! Gaah, att alla ska lägga sig i hela tiden. Det går så bra så, jag är trött på att tänka negativt, det tjänar inget till.

Åh, nu är vårt internet tillbax igen, finally...! Så nu kan jag surfa runt på cybervågorna i lugnan ro.. haha! Fick föresten ett mess av en person häromdan som var rätt så oväntande, men ändå inte.. Varför gör folk så?! Varför? Det kunde ju varit läge att kläckt ur sig det lite tidigare.. mes!

Åh, jag skulle ju spinna eller promenixa idag, men det blev en fika med
ElinPelin på kaffepaus istället. Det är mitt nya favvoställe här i stan och förövrigt stans enda moderna fik. Så det  blev några koppar te o en bauta morotskaka med massa philadelphiagojs... mums mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback