"Lyckan kommer, lyckan går, och det är långt till nästa vår.."

What a day..! Den började med att jag låg o snoozade i en timme innan jag kom upp (mkt olikt morgonpigga mig). Åt frukost, duscha, klädde på mig o gick till skolan. So far allt normalt! Men när jag sitter o pluggar på geografitentan så hakar min mp3-spelare upp sig och bara hackar o inget händer plus att den blev kanonhet. Cyklade hem o satte i sladden se om nåt hände - Nä! Så tillbaka till skolan hämta böckerna jag lämnade, sprang till bussen, satt där å svettades, sprang in på PC-City lämnade in mp3;n i den disken, men jag hade inte originallurarna med mej så jag var tvungen att lämna in mina egna (=dyra..) men jag orkade inte tjafsa eller åka hem å hämta de andra. Jaha, fick tillbaka pengarna efter mkt om o men, gav mig in på Eligiganten men dom hade inget så in på SIBA där hittade jag en ny braig mp3 från samsung, så betalade den. Missade bussen, jag skulle luncha med Björn men min mobil fungerade inte (jag kunde alltså inte ringa o säga att jag blev sen), så jag fick springa från stan där bussen stannade upp till skolan, illröd o supervarm var jag inte lika sugen på en lunch på stan - fatta vad mkt pluggtid jag missat med trippen till A6. Så det fick bli en lunch från cafét på skolan - sådär gott! Men men, köpte några frukter. Träffade på Martina & Gabriella som var mäkte imponerade av min hemtenta o jag var mäkta imponerad över deras naturgeografikunskaper så vi hade en liten pluggstund tillsammans. Sen bar det av hem o flyttpacka, gaah vad trist! O till råga på allt har vi tvättid imorrn men jag har inte tid att vara hemma - jag måste plugga. Å det går inte att plugga hemma som det ser ut här, flyttkartonger överallt..! USch, gissa vem som längtar till tisdag - då ska jag inte gör nåt! Bara lata mig, sova, shoppa, äta...!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lite uppdatering snart va..;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback