My so called life

Om jag inte hinner blogga denna veckan så kan jag göra det i förväg. Detta kommer jag syssla med de närmsta dagarna:

Måndag: (idag alltså) Varit i skolan, vi har brainstormat lite om hemtentan och haft vårt sista med Arnold - Yes! Ätit en sallad från Kaffepaus som jag stått mig på hela dagen. Packat flyttkartongers sett på Anna Pihl o När o fjärran.
Tisdag: Skriva hemtenta. Föreläsning med Lärarförbundet mellan 18-20.
Onsdag: Cellprovstagning. Inget som jag oroar mig för. PLUGG o flyttpackning.
Torsdag: PLUGG o flyttpackning.
Fredag: Se torsdag
Lördag: Flytt
Söndag: Förhoppningsvis iordningflyttade och sista minuten PLUGG

Veckans måsten; Ringa Klabbe-Slabbe o se om han behöver lite hjälp vid
julborden - vore kul! Plugga, packa, städa, motionera (hhmm när?).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback