Äntligen blåser vinden från Höger!

Äntligen, äntligen..! Så skönt att få lite ny luft i svensk politik, det var inte bara jag som var trött på sossesverige, det fanns fler. Nu Reinfeldt, nu är det upp till bevis, jag la min röst på dej så nu får du fasen jobba hårt göra allt som Göran P inte klarade av. Ett tips; ta bort en massa eländiga och onödiga ministerposter, tex samhällsbyggnadsminister Mona Sahlin, vad har hon tillfört Sverige? Gör Jan Björklund till skol eller utbildningsminister, Maud till näringsminister. Gör Sverige till ett land som ser framåt och som inte slår sig för bröstet och tycker att allt är bra, det är det inte. Om ni inte läst Linda Skugges krönika så gör det här, den är så bra så jag tror att hon ännu en gång överträffat sig själv. Go Linda & Go Fredde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback