Den är liten och grön och min värsta fiende. Just nu!

Jag ska aldrig mera sy, det är verkligen inte bra för mitt psyke, shit vad jag svär när jag försöker hantera min lilla symaskin. Den ser så osyldig ut där den står, men vad skenet bedrar. Ååh, jag blir såå arg. Ändå hade jag en bruksanvisning, tror ni det gick? Nä, självklart inte, jag kanske skulle gå en kurs, eller så fortsätter jag att lämna mina grejer hos mamma =) Men allvarligt, Ni som känner mig vet väl att min stubin är kortare än kortast, men på senare år har den blivit en liten bit längre men inte när jag ska umgås med min symaskin, snart kastar jag väl ut den genom fönstret..

Well well, då ska vi se vad jag kan bocka av på min to do-lista, jag har varit på banken o fixat nytt VISA-kort - inga problem förutom låång kö. Så har jag varit hos ett gäng optiker o kollat på glasögon o frågat om linser, men alla optiker var så snorkiga utom en som kollade på mina förra brills och jag kan inte ha dygnetruntlinser, och inga andra linser heller nästan, jag ser för bra och ovanligt. Det synfelet jag har är det typ bara en på tio som har, alltid nåt - men det hjälper inte nu. Och nya glasögon är ingen idé då jag inte får så jättestor användning för dom, så dom gamla får hålla ett tag till. Ja, vad har jag gjort mer? Jag hade ju tänkt att gå in på Vodafone-butiken o kolla när mitt abbonemang går ut, men den butiken fanns inte kvar, Subway ska öppna där - mums! Jaa, sen har jag bokat in ett spinningpass kl 18.30 ikväll, gaah fettet måste bort! Men vi får se hur det går, det är ett 60 min pass o dom är jobbiga, men men man blir inte smal av att vara lat! Så nu är det andra tag, å föresten Elin - Björn å jag bråkadel ite igår, hehe, direkt inte vanligt men vi tar det när vi ses/hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback