Gamla Sara is Back!

Igår var en riktig Gggr...-dag! Det började med på vår kursstart för geografin (som jag så fram emot såå mkt..Not!). Så vi, brudarna på första raden, kritisterade och ifrågasatte allt från exkursion till kurslitteraturspriser, dom fick ingen lätt start våra lärare. Synd bara att mespropparna i vår klass bara satt å gjorde inget.. Det var det första Ggrr:et. Det andra var när jag ringde och var arg på mitt gym för dom har höjt till 370:- i månaden istället för 350:- och jag sa att jag tycker inte det är värt dom pengarna när dom knappt inte har några pass  - bara en massa aerobix, step, dans å grejer.. men jag vill ha box, hon blev väl kanske lite paff. Men hon ringde sen o sa att dom hade fixat box så imorrn kl 18.15 så vet jag vad jag gör =). Å så den tredje grejen, Björn o jag var å spelade squash och dom som spelade innan oss satt kvar aslänge när dom spelat klart och tittade på oss. Jag som inte är supermegabra på squash blev aningen irriterad - gissa vad jag gjorde? Japp, jag sa till dom, hehe..! Inte elakt men jag sa till dom att jag tyckte det var svårt att fokusera när dom satt där. Det hade kunnat bli en fjärde grej med, vår granne kom hem samtidigt som vi så jag tänkte säga till om att det vore bra om dom inte har så mkt ljud för sig sent på  nätterna. Som t ex att se på tv vid midnatt med hög volym eller starta jordens största gräl med smällande dörrar, saker som slängs i golvet och ett illtjut vid kvart i tre på natten, det tycker inte jag är ok. Nån som tycker annat? Jaja, vad säger man? Gamla, ilskna Sara is Back!

Mm, så är det bröllop nästa år då. Nu är det bestämt, nästa år i september eller till våren -08. Inte jag inte, Carin&Teek. Dom har redan börjat planera, dom tycker vi är knäppa som inte gifter oss fast vi är förlovade, men visst - hit med 100 000:- så kan jag väl ställa till med bröllop. Men som tur är blir det nog i Sverige, helst utomhus (hallå, Carin? utomhus i september?) eller på nån herrgård där folk kan sova över (nä, jag har inget jetset-syrra..ååh...). Nån som har ett tips? Flemminge Herrgård? Haha..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback