Hit me Baby one more time!

Jag måste verkligen vara helt knäpp..! Jag vill inte gå ut, alla bara pratar om hur underbart o varmt det är men jag är så trött på en gassande sol och varma vindar. Alla njuter o Björn ville gå upp till Vattenledningsparken idag men jag vill bara vara inne och längta efter mina stickade tröjor och varm choklad. Jag är hellre inne, jag har nog insett att jag är en liten höstmänniska ändå. Kanske ska med pappa ut på älgjakten om några veckor då =) Jag vill hellre gå å spela squash men stället öppnar ju inte förens kl 15, jag är så trött på Exercise nu, börja aldrig där! Knappt inga pass, bara aerobix, spinning och step och jag är inte så "tjejjig". Jag vill boxas eller gå på poweryoga eller nåt sånt. Nåt mer expolosivt! Jag är ingen brud som tycker det är såå kul att hoppa på en bräda och flänga med armarna. Nä, fram för mer box o slag =) Men squash är nog min grej, äntligen har jag hittat nåt som passar mig till iaf 95% (resterande 5% är mina kaessa servrar=) Vi har redan varit o spelat squash tre eller fyra ggr denna vecka, kanske blir en gång till idag.

Dagens önskning: Att Mark Levengood blir årets julvärd i SVT.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag håller med. Jag vill inte ha mer sommar nu förns i maj nästa år. Hit med kalla vindar, snö och varm choklad. Jag vill använda min nya fina jacka och mina stövlar och stickade koftor, är trött på linnen!

2006-09-24 @ 15:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback